-
Blz. 1
Jaarstukken 2021
-
Blz. 2
Beleidsvelden
-
Blz. 3
Bestuur en ondersteuning
-
Blz. 4
Algemeen
-
Blz. 5
Wat wilden we bereiken?
-
Blz. 6
Betrokkenheid en dienstverlening zijn vanuit de gemeente uitgangspunt voor deze relatie
-
Blz. 7
Aanbesteding controle jaarrekening
-
Blz. 8
Rechtmatigheidsverantwoording college
-
Blz. 9
Financieel gezonde gemeente
-
Blz. 10
Strategische agenda
-
Blz. 11
We willen actief, duidelijk en open communiceren met iedereen die iets met de gemeente Bladel te maken heeft.
-
Blz. 12
Uitvoeringsprogramma vrijetijdseconomie (VTE)
-
Blz. 13
Voortgang realisatie investeringen
-
Blz. 14
Beleidsindicatoren
-
Blz. 15
Verbonden partijen
-
Blz. 16
Wat heeft het beleidsveld gekost?
-
Blz. 17
Overhead en ondersteuning organisatie
-
Blz. 18
Algemeen
-
Blz. 19
Wat wilden we bereiken?
-
Blz. 20
De gemeentelijke bedrijfsvoering volgt en anticipeert op ontwikkelingen in de maatschappij, door de optimale ondersteuning van het primaire proces (klant-leverancier)
-
Blz. 21
Klantgerichte dienstverlening bij uitvoerende taken
-
Blz. 22
Strategisch HR beleid
-
Blz. 23
Administratieve organisatie / interne financiële beheersing
-
Blz. 24
Toekomst Samenwerking Kempengemeenten
-
Blz. 25
Voortgang realisatie investeringen
-
Blz. 26
Beleidsindicatoren
-
Blz. 27
Verbonden partijen
-
Blz. 28
Wat heeft het beleidsveld gekost?
-
Blz. 29
Algemene dekkingsmiddelen en onvoorzien
-
Blz. 30
Algemeen
-
Blz. 31
Wat wilden we bereiken?
-
Blz. 32
Voorzieningenniveau in evenwicht met beschikbare middelen
-
Blz. 33
Een reëel en structureel sluitende begroting.
-
Blz. 34
Belastingen en andere baten heffen om ambities waar te maken.
-
Blz. 35
Een goede risicobeheersing en een weerstandsvermogen van voldoende omvang om de risico’s op te kunnen vangen.
-
Blz. 36
Verkenning solide financiële basis voor komende jaren.
-
Blz. 37
Verlenging convenant Horizontaal Toezicht (HT)
-
Blz. 38
Beleidskaders
-
Blz. 39
Wat heeft het beleidsveld gekost?
-
Blz. 40
Veiligheid
-
Blz. 41
Algemeen
-
Blz. 42
Preventie en vergunningverlening
-
Blz. 43
Wat wilden we bereiken?
-
Blz. 44
We verbeteren verbeteren de veiligheid in de gemeente Bladel en het vergroten van het gevoel van veiligheid van de inwoners en bezoekers van de gemeente
-
Blz. 45
High Impact Crimes (HIC)
-
Blz. 46
Cybercrime en cybersecurity
-
Blz. 47
Jeugd in relatie tot overlast, criminaliteit en middelengebruik
-
Blz. 48
Polarisatie, radicalisering en maatschappelijke onrust
-
Blz. 49
Georganiseerde criminaliteit
-
Blz. 50
Brandveiligheid
-
Blz. 51
Integrale veiligheid
-
Blz. 52
Personen met verward gedrag
-
Blz. 53
Crisisbeheersing
-
Blz. 54
Buurtpreventie
-
Blz. 55
Handhaving
-
Blz. 56
Wat wilden we bereiken?
-
Blz. 57
Veiligheidsbeleid is onlosmakelijk verbonden met een gedegen, consequente integrale handhaving
-
Blz. 58
Repressief handhaven
-
Blz. 59
Beleidsindicatoren
-
Blz. 60
Verbonden partijen
-
Blz. 61
Wat heeft het beleidsveld gekost?
-
Blz. 62
Verkeer en vervoer
-
Blz. 63
Algemeen
-
Blz. 64
Infrastructuur
-
Blz. 65
Wat wilden we bereiken?
-
Blz. 66
Het verantwoord en veilig maken van het verplaatsen van mensen en goederen. Wij beheren de openbare ruimte volgens de kernbegrippen veilig, heel en schoon.
-
Blz. 67
Infrastructurele maatregelen centrumvisie Bladel -> Weghalen
-
Blz. 68
Uitvoering geven aan de nieuwe verkeersvisie
-
Blz. 69
Uitvoering herinrichting N284
-
Blz. 70
Verbetering/gepland groot onderhoud wegen 2023-2027
-
Blz. 71
Verbreden fietspaden Cartierheide
-
Blz. 72
Vervanging openbare verlichting
-
Blz. 73
Realiseren de Hoeve Netersel
-
Blz. 74
Herinrichting Koolbogt
-
Blz. 75
KBP
-
Blz. 76
Gedrag/Gebruik Infrastructuur
-
Blz. 77
Wat wilden we bereiken?
-
Blz. 78
Het stimuleren van verantwoord, veilig en slim gebruik van de infrastructuur en openbare ruimte.
-
Blz. 79
Herinrichten N284
-
Blz. 80
Het uitvoeringsprogramma bij de nieuwe verkeersvisie
-
Blz. 81
Realiseren van schoolzones
-
Blz. 82
Het verbeteren van de bereikbaarheid en leefbaarheid in het ‘daily urban system’ van de regio.
-
Blz. 83
F'kes meerijden (liftzuilen)
-
Blz. 84
Regiobreed inzetten op maatregelen op het gebied van fiets, OV, auto, smart mobility en multimodaliteit/knooppunten
-
Blz. 85
Snelfietsroute Reusel-Eersel-Veldhoven aanleggen tot aan stedelijk gebied
-
Blz. 86
Voortgang realisatie investeringen
-
Blz. 87
Beleidsindicatoren
-
Blz. 88
Verbonden partijen
-
Blz. 89
Wat heeft het beleidsveld gekost?
-
Blz. 90
Economie
-
Blz. 91
Algemeen
-
Blz. 92
Economische ontwikkeling, infrastructuur en Organisatie
-
Blz. 93
Wat wilden we bereiken?
-
Blz. 94
Behoud voorzieningenniveau
-
Blz. 95
Centrum Bladel: The Next Economy
-
Blz. 96
Reduceren m2 detailhandel buiten winkelgebieden
-
Blz. 97
Centrum Hapert: Een dorpse huiskamer
-
Blz. 98
Detailhandel De Kempen
-
Blz. 99
Vestigingsklimaat en infrastructuur
-
Blz. 100
Bereikbaarheid en Mobiliteit
-
Blz. 101
Herstelaanpak Breed Economisch Vestigingsklimaat De gemeenten, Metropoolregio en Brainport, zullen door intensieve samenwerking met de triple helix tafels in de regio, deze herstelaanpak uitrollen, coördineren en desgewenst bijsturen.
-
Blz. 102
Positionering en profilering van de Kempenregio. In samenwerking met de Kempische triple helix en Brainport onze gezamenlijke uitdagingen opne-men in de Brainport Nationale Agenda.
-
Blz. 103
Talentontwikkeling
-
Blz. 104
Triple helix samenwerking
-
Blz. 105
Vitale en toekomstbestendige Kempische bedrijventerreinenmarkt
-
Blz. 106
Energielandschap De Kempen xxx
-
Blz. 107
Ontwikkeling bedrijventerrein in gemeente Bladel
-
Blz. 108
Tweede ontsluiting en klimaatrobuust bedrijventerrein De Sleutel
-
Blz. 109
We zijn en blijven een topregio met een uitstekend internationaal vestigingsklimaat (Bladel- Brabantse Kempen- Brainport).
-
Blz. 110
Promotie / Vrijetijdseconomie
-
Blz. 111
Wat wilden we bereiken?
-
Blz. 112
De Brabantse Kempen is in 2026 een toeristisch en recreatief onderscheidende regio met grote naamsbekendheid in Nederland, België en Duitsland.
-
Blz. 113
Lokale uitvoering vrijetijdseconomie
-
Blz. 114
Nadere uitwerking voor een innovatieve fietsroute
-
Blz. 115
Uitwerken nieuwe productmarktcombinatie voor een gethematiseerde fietsroute
-
Blz. 116
Beleidsindicatoren
-
Blz. 117
Verbonden partijen
-
Blz. 118
Wat heeft het beleidsveld gekost?
-
Blz. 119
Onderwijs
-
Blz. 120
Algemeen
-
Blz. 121
Onderwijshuisvesting
-
Blz. 122
Wat wilden we bereiken?
-
Blz. 123
Zorgen voor onderwijshuisvesting in gezonde, veilige en stimulerende gebouwen. We streven ernaar dit zo dicht mogelijk in de eigen leefomgeving van het kind te bieden
-
Blz. 124
Integraal huisvestingsplan
-
Blz. 125
Onderwijs- en leerlingzaken
-
Blz. 126
Wat wilden we bereiken?
-
Blz. 127
Leerlingenvervoer
-
Blz. 128
Aanbesteding leerlingenvervoer
-
Blz. 129
Leerplicht
-
Blz. 130
Participatie (o.a. Onderwijs Achterstanden Beleid (OAB), volwasseneneducatie / laaggeletterdheid, en voorschoolse voorzieningen)
-
Blz. 131
Voorschoolse voorziening educatie (vve)
-
Blz. 132
Laaggeletterdheid
-
Blz. 133
Voortgang realisatie investeringen
-
Blz. 134
Beleidsindicatoren
-
Blz. 135
Verbonden partijen
-
Blz. 136
Wat heeft het beleidsveld gekost?
-
Blz. 137
Sport, cultuur en recreatie
-
Blz. 138
Algemeen
-
Blz. 139
Sport en bewegen
-
Blz. 140
Wat wilden we bereiken?
-
Blz. 141
Het mogelijk maken van een levenlang plezier aan sporten en bewegen in een inclusieve sport- en beweegomgeving, zowel individueel als in verenigingsverband.
-
Blz. 142
Herontwikkeling sportpark Casteren
-
Blz. 143
Fusie korfbalverenigingen Hapert en Hoogeloon
-
Blz. 144
Uitvoering van het sportakkoord (Kempenbreed)
-
Blz. 145
Vergroten toegankelijkheid bij vervanging van speeltoestellen
-
Blz. 146
Het stimuleren van burgerinitiatieven gericht op speelvoorzieningen
-
Blz. 147
Cultuur
-
Blz. 148
Wat wilden we bereiken?
-
Blz. 149
Beschermen van het cultuurhistorische erfgoed van Bladel
-
Blz. 150
Ontwikkeling nieuw erfgoedbeleid
-
Blz. 151
Cultuur en participatie
-
Blz. 152
Monitoring uitvoeringsprogramma cultuurnota
-
Blz. 153
Cultuur en Verbinding
-
Blz. 154
Realiseren uitvoeringsprogramma cultuur
-
Blz. 155
Voortgang realisatie investeringen
-
Blz. 156
Beleidsindicatoren
-
Blz. 157
Verbonden partijen
-
Blz. 158
Wat heeft het beleidsveld gekost?
-
Blz. 159
Sociaal domein
-
Blz. 160
Algemeen
-
Blz. 161
Participatie
-
Blz. 162
Wat wilden we bereiken?
-
Blz. 163
Accommodaties zoals gemeenschapshuizen en steunpunten
-
Blz. 164
Ontwikkelen nieuw gemeenschapshuis voor Bladel
-
Blz. 165
Algemeen toegankelijke individuele ondersteuning, zoals cliëntondersteuning, maatjesprojecten en maatschappelijk werk
-
Blz. 166
Arbeidsparticipatie: Kempenplus & praktijkhuis
-
Blz. 167
Vervolg geven aan de evaluatie KempenPlus
-
Blz. 168
Voortzetten en zo nodig bijstellen trainings- en diagnose traject TalentPlus
-
Blz. 169
Evaluatie Wet Inburgering
-
Blz. 170
Praktijkhuis Bladel
-
Blz. 171
Gefaseerde implementatie Garantiebanenproject Bladel
-
Blz. 172
Voortzetten werkwijze Social Return
-
Blz. 173
Mantelzorg
-
Blz. 174
We vullen de functie van mantelzorgondersteuner opnieuw in
-
Blz. 175
Voorliggende voorzieningen zoals indicatievrije inloop en dagopvang
-
Blz. 176
Wmo
-
Blz. 177
Wat wilden we bereiken?
-
Blz. 178
Complexe casuïstiek
-
Blz. 179
Maatwerkdienstverlening 18+
-
Blz. 180
Wmo begeleiding
-
Blz. 181
Wmo beschermd wonen
-
Blz. 182
Zorgloket
-
Blz. 183
Sociaal Huis
-
Blz. 184
Inkomensregelingen
-
Blz. 185
Wat wilden we bereiken?
-
Blz. 186
Bijzondere bijstand
-
Blz. 187
Uitvoering geven aan de geactualiseerde kadernota armoedebestrijding
-
Blz. 188
Minimabeleid
-
Blz. 189
Uitvoering geven aan de geactualiseerde kadernota armoedebestrijding
-
Blz. 190
Schuldhulpverlening
-
Blz. 191
Uitvoering geven aan de geactualiseerde kadernota armoedebestrijding
-
Blz. 192
Jeugd
-
Blz. 193
Wat wilden we bereiken?
-
Blz. 194
Kinderen en jongeren met problemen ontvangen op tijd goede en effectieve jeugdhulp zodat ze veilig, gezond en kansrijk opgroeien
-
Blz. 195
In het meerjarenbeleidskader jeugdhulp in de Kempen 2020-2024 zijn per actielijn activiteiten uitgewerkt om het doel te kunnen bereiken.
-
Blz. 196
Vrijwilligers
-
Blz. 197
Wat wilden we bereiken?
-
Blz. 198
Stimuleren, faciliteren en ondersteunen van vrijwilligersorganisaties en de individuele vrijwilliger om het sociale karakter van Bladel in stand te houden
-
Blz. 199
Uitvoering geven aan het vrijwilligersbeleid 2019+
-
Blz. 200
Voortgang realisatie investeringen
-
Blz. 201
Beleidsindicatoren
-
Blz. 202
Verbonden partijen
-
Blz. 203
Wat heeft het beleidsveld gekost?
-
Blz. 204
Volksgezondheid en milieu
-
Blz. 205
Algemeen
-
Blz. 206
Volksgezondheid
-
Blz. 207
Wat wilden we bereiken?
-
Blz. 208
Bladel Gezond! is kort en krachtig de ambitie van de gemeente Bladel
-
Blz. 209
Het actualiseren van het lokaal gezondheidsbeleid (LGB)
-
Blz. 210
Uitvoeren van het project voor het tegengaan van normalisering (en bespreekbaar maken) van drugsgebruik samen met onze partners
-
Blz. 211
Riolering
-
Blz. 212
Wat wilden we bereiken?
-
Blz. 213
Volledig voorzien in de wettelijke taakstelling voor zorgplicht op het gebied van afvalwater, hemelwater en grondwater, waardoor er geen water in gebouwen of woningen komt. Klimaatadaptatie en burgerparticipatie zijn expliciet onderdeel hiervan.
-
Blz. 214
Invulling van klimaatadaptatie, door betere waterstructuren aan te leggen
-
Blz. 215
Duurzaam grondstoffengebruik/afval
-
Blz. 216
Wat wilden we bereiken?
-
Blz. 217
Zoveel mogelijk afgedankte materialen van een zo goed mogelijke kwaliteit gescheiden inza-melen en daarmee tegelijkertijd de hoeveelheid restafval (nog) verder terugdringen en dat alles tegen zo laag mogelijke kosten.
-
Blz. 218
Een verbeterde milieustraat realiseren
-
Blz. 219
Kwaliteit van de leefomgeving
-
Blz. 220
Wat wilden we bereiken?
-
Blz. 221
Een goed woon en leefklimaat en een aantrekkelijke, toekomstbestendige omgeving voor onze inwoners.
-
Blz. 222
Uitvoering geven aan het groenstructuurplan 2018-2027
-
Blz. 223
Hittestress
-
Blz. 224
Gemiddelde WOZ waarde van de woningen hoger dan gemiddeld
-
Blz. 225
Luchtkwaliteit verbeteren
-
Blz. 226
Beweegvriendelijke omgeving
-
Blz. 227
Klimaat
-
Blz. 228
Wat wilden we bereiken?
-
Blz. 229
Eind 2020 wordt een nieuwe kadernota energie en klimaat voorgesteld.
-
Blz. 230
Warmtevisie/Regeling Reductie Energie (RRE)
-
Blz. 231
We voldoen aan de wettelijke verplichting om voor 31 december 2021 een Transitievisie Warmte 1.0 (TVW) op te stellen.
-
Blz. 232
We streven ernaar particulieren woningeigenaren in onze gemeente bewust te maken van het belang van het energiezuiniger maken van hun woning
-
Blz. 233
Voortgang realisatie investeringen
-
Blz. 234
Beleidsindicatoren
-
Blz. 235
Verbonden partijen
-
Blz. 236
Wat heeft het beleidsveld gekost?
-
Blz. 237
Volkshuisvesting, Ruimtelijke Ordening en Stedelijke vernieuwing
-
Blz. 238
Algemeen
-
Blz. 239
Bebouwd
-
Blz. 240
Wat wilden we bereiken?
-
Blz. 241
Het bereiken en in stand houden van een veilige en gezonde fysieke leefomgeving en een goede omgevingskwaliteit en doelmatig beheren, gebruiken en ontwikkelen van de fysieke leefomgeving ter vervulling van maatschappelijke behoeften.
-
Blz. 242
We actualiseren het bestemmingsplan voor het buitengebied
-
Blz. 243
Voorbereiden invoering Omgevingswet
-
Blz. 244
Nieuwe ontwikkelingen
-
Blz. 245
Woningbouwprogramma
-
Blz. 246
Onbebouwd
-
Blz. 247
Wat wilden we bereiken?
-
Blz. 248
We verhogen biodiversiteit door systeemherstel in het buitengebied.
-
Blz. 249
Realisatie Natuurnetwerk (NNB)
-
Blz. 250
Verhogen biodiversiteit
-
Blz. 251
Verminderen stikstofdepositie
-
Blz. 252
Verhogen waterstanden in natuurgebieden
-
Blz. 253
Toetsing wet Natuurbescherming
-
Blz. 254
Aanpassen landschapsbeleidsplan en landschapsontwikkelplan aan actuele situatie
-
Blz. 255
Uitwerken Groene Long
-
Blz. 256
Voortgang realisatie investeringen
-
Blz. 257
Beleidsindicatoren
-
Blz. 258
Verbonden partijen
-
Blz. 259
Wat heeft het beleidsveld gekost?
-
Blz. 260
Jaarstukken 2022
-
Blz. 261
Voorwoord
-
Blz. 262
Algemeen
-
Blz. 263
Verantwoording over de uitvoering van het beleid
-
Blz. 264
Positief resultaat jaarrekening
-
Blz. 265
Smileys
-
Blz. 266
Leeswijzer
-
Blz. 267
Voorwoord en leeswijzer
-
Blz. 268
Voorwoord
-
Blz. 269
Algemeen
-
Blz. 270
Verantwoording over de uitvoering van het beleid
-
Blz. 271
Positief resultaat jaarrekening
-
Blz. 272
Smileys
-
Blz. 273
Leeswijzer
-
Blz. 274
Financieel resultaat
-
Blz. 275
Financieel resultaat nader beschouwd
-
Blz. 276
-
-
Blz. 277
Belangrijkste afwijkingen
-
Blz. 278
Resultaatbestemming
-
Blz. 279
Jaarverslag
-
Blz. 280
Paragrafen
-
Blz. 281
Weerstandsvermogen en risicobeheersing
-
Blz. 282
Beleid voor risicomanagement
-
Blz. 283
Risicoprofiel
-
Blz. 284
Risico-inventarisatie
-
Blz. 285
Financiële indicatie risico-inventarisatie en -kwantificering
-
Blz. 286
Weerstandsvermogen
-
Blz. 287
Kengetal en de signaleringswaarde
-
Blz. 288
Financiële kengetallen
-
Blz. 289
Conclusie houdbare financiële positie
-
Blz. 290
Lokale heffingen
-
Blz. 291
Voorwoord
-
Blz. 292
Algemene uitgangspunten
-
Blz. 293
Ongebonden heffingen
-
Blz. 294
- Onroerende zaakbelastingen
-
Blz. 295
- Toeristenbelasting
-
Blz. 296
Gebonden heffingen
-
Blz. 297
- Bedrijven InvesteringsZone (BIZ) belasting
-
Blz. 298
- Rioolheffing
-
Blz. 299
- Afvalstoffenheffing
-
Blz. 300
- Leges
-
Blz. 301
Leges onderbouwing
-
Blz. 302
Kruissubsidiëring
-
Blz. 303
Gemeentelijk kwijtscheldingsbeleid
-
Blz. 304
Aanslagoplegging gemeentelijke belastingen 2021
-
Blz. 305
Lokale lastendruk
-
Blz. 306
Bedrijfsvoering
-
Blz. 307
Voorwoord
-
Blz. 308
Organisatiebeleid
-
Blz. 309
Verbonden partijen
-
Blz. 310
Financiering
-
Blz. 311
Inleiding
-
Blz. 312
Risicobeheer
-
Blz. 313
- Renterisico's op vlottende schuld (kasgeldlimiet)
-
Blz. 314
- Renterisico's op vaste schuld (renterisiconorm)
-
Blz. 315
- Liquiditeitsrisico's
-
Blz. 316
- Risico's op verstrekte gemeentegaranties
-
Blz. 317
- Debiteurenrisico's
-
Blz. 318
Financieringspositie / Leningenportefeuille
-
Blz. 319
Renteresultaat
-
Blz. 320
Uitzettingen / beleggingen en overig liquiditeitenbeheer
-
Blz. 321
Relatiebeheer / kasbeheer
-
Blz. 322
Onderhoud kapitaalgoederen
-
Blz. 323
Onderhoud kapitaalgoederen
-
Blz. 324
Grondbeleid
-
Blz. 325
Inleiding
-
Blz. 326
Visie op grondbeleid
-
Blz. 327
Gevoeligheidsanalyse
-
Blz. 328
Risicobeheer
-
Blz. 329
Tussentijdse winsten
-
Blz. 330
BBV-verslaggeving regels rondom grondexploitaties
-
Blz. 331
Bouwgrond exploitaties (BIE)
-
Blz. 332
Bouwgrond exploitaties (BIE nog te realiseren)
-
Blz. 333
Gronden (materiële vaste activa)
-
Blz. 334
Toekomstige (in voorbereiding zijnde) grondexploitaties
-
Blz. 335
Gevolgen Stikstofbesluit en PFAS / Coronacrisis
-
Blz. 336
Algemene reserve grondexploitaties
-
Blz. 337
Verbonden partijen
-
Blz. 338
Inleiding
-
Blz. 339
Visie op verbonden partijen
-
Blz. 340
Gemeenschappelijke regelingen / Stichtingen
-
Blz. 341
Veiligheidsregio Brabant-Zuidoost
-
Blz. 342
Gezondheidsdienst Brabant-Zuidoost
-
Blz. 343
Metropoolregio Eindhoven
-
Blz. 344
KempenPlus
-
Blz. 345
Kempisch Bedrijvenpark
-
Blz. 346
Samenwerking Kempengemeenten
-
Blz. 347
Omgevingsdienst Zuidoost-Brabant
-
Blz. 348
BIZOB
-
Blz. 349
Stichting Huis van de Brabantse Kempen
-
Blz. 350
Privaatrechtelijke verbondenheden
-
Blz. 351
NV Bank Nederlandse Gemeenten
-
Blz. 352
NV Brabant Water
-
Blz. 353
Cooperatie Bosgroep Zuid-Nederland UA
-
Blz. 354
Covid-19
-
Blz. 355
Coronacrisis
-
Blz. 356
Uitkeringen van het rijk
-
Blz. 357
Inkomsten van de gemeente
-
Blz. 358
Inkomstendervingen van de gemeente
-
Blz. 359
Uitgaven van de gemeente
-
Blz. 360
Recapitulatie exploitatie Covid-19
-
Blz. 361
Risico's
-
Blz. 362
Jaarrekening
-
Blz. 363
Balans
-
Blz. 364
Balans per 31 december 2021
-
Blz. 365
Balans activa
-
Blz. 366
Balans passiva
-
Blz. 367
Balansopbouw
-
Blz. 368
Balansopbouw
-
Blz. 369
Grondslagen voor waardering en resultaatbepaling
-
Blz. 370
Grondslagen
-
Blz. 371
Toelichting op de balans per 31 december 2021
-
Blz. 372
Vaste activa
-
Blz. 373
Immateriële vaste activa
-
Blz. 374
Materiële vaste activa
-
Blz. 375
Financiële vaste activa
-
Blz. 376
Vlottende activa
-
Blz. 377
Voorraden
-
Blz. 378
Uitzettingen met een rentetypische looptijd korter dan één jaar
-
Blz. 379
Schatkistbankieren / Drempelbedrag
-
Blz. 380
Liquide middelen
-
Blz. 381
Overlopende activa
-
Blz. 382
Passiva
-
Blz. 383
Vaste passiva
-
Blz. 384
Eigen vermogen
-
Blz. 385
Voorzieningen
-
Blz. 386
Vaste schulden met een looptijd langer dan één jaar
-
Blz. 387
Vlottende passiva
-
Blz. 388
Netto-vlottende schulden met een rentetypische looptijd korter dan één jaar
-
Blz. 389
Overlopende passiva
-
Blz. 390
Aan natuurlijke en rechtspersonen verstrekte borgstellingen of garantstellingen
-
Blz. 391
Emu-saldo
-
Blz. 392
Emu-saldo
-
Blz. 393
Niet in de balans opgenomen rechten en verplichtingen
-
Blz. 394
Niet uit de balans blijkende rechten en verplichtingen
-
Blz. 395
Overzicht van baten en lasten en toelichting
-
Blz. 396
Opbouw baten en lasten
-
Blz. 397
Opbouw baten en lasten
-
Blz. 398
Gerealiseerd resultaat volgend uit het overzicht van baten en lasten
-
Blz. 399
Het gerealiseerd resultaat volgend uit het overzicht van baten en lasten
-
Blz. 400
-
-
Blz. 401
Mutaties reserves
-
Blz. 402
Toelichting op het overzicht van baten en lasten
-
Blz. 403
Algemeen
-
Blz. 404
Bestuur
-
Blz. 405
Kosten overhead
-
Blz. 406
Algemene dekkingsmiddelen
-
Blz. 407
Veiligheid
-
Blz. 408
Verkeer en vervoer
-
Blz. 409
Economie
-
Blz. 410
Onderwijs
-
Blz. 411
Sport, cultuur en recreatie
-
Blz. 412
Sociaal domein
-
Blz. 413
Volksgezondheid en milieu
-
Blz. 414
VHROSV
-
Blz. 415
Toelichting op investerings- en projectbudgetten
-
Blz. 416
Toelichting op investerings- en projectbudgetten
-
Blz. 417
Toelichting Overhead
-
Blz. 418
Toelichting Verkeer en vervoer
-
Blz. 419
Toelichting Onderwijs
-
Blz. 420
Toelichting Sport, cultuur en recreatie
-
Blz. 421
Toelichting Sociaal domein
-
Blz. 422
Toelichting Volksgezondheid en milieu
-
Blz. 423
Toelichting VHROSV
-
Blz. 424
Overzicht aanwending onvoorzien
-
Blz. 425
Overzicht aanwending onvoorzien
-
Blz. 426
Overzicht van incidentele baten en lasten
-
Blz. 427
Incidentele baten en lasten
-
Blz. 428
Wet normering bezoldiging topfunctionarissen
-
Blz. 429
Informatie WNT
-
Blz. 430
1. Bezoldiging topfunctionarissen
-
Blz. 431
1a. Leidinggevende topfunctionarissen met dienstbetrekking en leidinggevende topfunctionarissen zonder dienstbetrekking vanaf 13e maand van de functievervulling
-
Blz. 432
1b. Leidinggevende topfunctionarissen zonder dienstbetrekking in de periode kalendermaanden 1 t/m 12
-
Blz. 433
1c. Toezichthoudende topfunctionarissen
-
Blz. 434
1d. Topfunctionarissen met een totale bezoldiging van € 1.700,- of minder
-
Blz. 435
1e. Topfunctionaris met een totale bezoldiging van meer dan € 1.700,-
-
Blz. 436
1f. Topfunctionaris met een totale bezoldiging van meer dan € 1.700,- waarop de anticumulatie bepaling van toepassing is
-
Blz. 437
1g. Topfunctionaris met een totale bezoldiging van € 1.700,- of minder waarop de anticumulatiebepaling van toepassing is
-
Blz. 438
2. Uitkeringen wegens beëindiging dienstverband aan topfunctionarissen
-
Blz. 439
3. Overige rapportageverplichtingen op grond de WNT
-
Blz. 440
Begrotingsrechtmatigheid
-
Blz. 441
-
-
Blz. 442
Analyse begrotingsrechtmatigheid / exploitatie
-
Blz. 443
Analyse begrotingsrechtmatigheid / investeringen
-
Blz. 444
Concluderend
-
Blz. 445
Verantwoordingsinformatie specifieke uitkeringen
-
Blz. 446
SiSa
-
Blz. 447
Controleverklaring accountant
-
Blz. 448
Verklaring over de jaarstukken
-
Blz. 449
Bijlagen
-
Blz. 450
1. Overzicht afschrijvingstermijnen
-
Blz. 451
Overzicht afschrijvingstermijnen
-
Blz. 452
2. Overzicht gerealiseerde baten en lasten per taakveld
-
Blz. 453
Overzicht gerealiseerde baten en lasten per beleidsveld
-
Blz. 454
3. Nederland in lockdown infographic
-
Blz. 455
Nederland in lockdown infographic
-
Blz. 456
4. Evaluatie starterleningen
-
Blz. 457
Startersleningen
-
Blz. 458
5. Meerjarige inkoopcontracten
-
Blz. 459
Inkoopcontracten
-
Activiteiten
-
Zoeken
-
Publicatie bijlagen
-
Contact
-
PrivacyStatement
-
Sitemap