-
Blz. 1
Jaarstukken 2022
-
Blz. 2
Programma’s
-
Blz. 3
Bestuur en ondersteuning
-
Blz. 4
Algemeen
-
Blz. 5
Wat wilden we bereiken?
-
Blz. 6
Betrokkenheid en dienstverlening zijn vanuit de gemeente uitgangspunt voor deze relatie.
-
Blz. 7
Financieel gezonde gemeente
-
Blz. 8
Rechtmatigheidsverantwoording college
-
Blz. 9
Strategische agenda
-
Blz. 10
Organisatie
-
Blz. 11
Voortgang realisatie investeringen
-
Blz. 12
Beleidsindicatoren
-
Blz. 13
Verbonden partijen
-
Blz. 14
Wat heeft het beleidsveld gekost?
-
Blz. 15
Overhead en ondersteuning organisatie
-
Blz. 16
Algemeen
-
Blz. 17
Wat wilden we bereiken?
-
Blz. 18
De gemeentelijke bedrijfsvoering volgt en anticipeert op ontwikkelingen in de maatschappij, door de optimale ondersteuning van het primaire proces (klant-leverancier).
-
Blz. 19
Administratieve organisatie / interne financiële beheersing
-
Blz. 20
Klantgerichte dienstverlening bij uitvoerende taken
-
Blz. 21
Strategisch HR beleid
-
Blz. 22
Voortgang realisatie investeringen
-
Blz. 23
Beleidsindicatoren
-
Blz. 24
Verbonden partijen
-
Blz. 25
Wat heeft het beleidsveld gekost?
-
Blz. 26
Algemene dekkingsmiddelen en onvoorzien
-
Blz. 27
Algemeen
-
Blz. 28
Wat wilden we bereiken?
-
Blz. 29
Voorzieningenniveau in evenwicht met beschikbare middelen.
-
Blz. 30
Belastingen en andere baten heffen om ambities waar te maken.
-
Blz. 31
Een goede risicobeheersing en een weerstandsvermogen van voldoende omvang om de risico’s op te kunnen vangen.
-
Blz. 32
Een reëel en structureel sluitende begroting.
-
Blz. 33
Beleidskaders
-
Blz. 34
Wat heeft het beleidsveld gekost?
-
Blz. 35
Veiligheid
-
Blz. 36
Algemeen
-
Blz. 37
Preventie en vergunningverlening
-
Blz. 38
Wat wilden we bereiken?
-
Blz. 39
Het verbeteren van de veiligheid in de gemeente Bladel en het vergroten van het gevoel van veiligheid van de inwoners en bezoekers van de gemeente.
-
Blz. 40
Brandveiligheid
-
Blz. 41
Buurtpreventie
-
Blz. 42
Crisisbeheersing
-
Blz. 43
Cybercrime en cybersecurity
-
Blz. 44
Georganiseerde criminaliteit
-
Blz. 45
High Impact Crimes (HIC)
-
Blz. 46
Jeugd in relatie tot overlast, criminaliteit en middelengebruik
-
Blz. 47
Personen met verward gedrag
-
Blz. 48
Polarisatie, radicalisering en maatschappelijke onrust
-
Blz. 49
Handhaving
-
Blz. 50
Wat wilden we bereiken?
-
Blz. 51
Veiligheidsbeleid is onlosmakelijk verbonden met een gedegen, consequente integrale handhaving.
-
Blz. 52
Repressief handhaven
-
Blz. 53
Beleidsindicatoren
-
Blz. 54
Verbonden partijen
-
Blz. 55
Wat heeft het beleidsveld gekost?
-
Blz. 56
Verkeer en vervoer
-
Blz. 57
Algemeen
-
Blz. 58
Infrastructuur
-
Blz. 59
Wat wilden we bereiken?
-
Blz. 60
Het verantwoord en veilig maken van het verplaatsen van mensen en goederen. Wij beheren de openbare ruimte volgens de kernbegrippen veilig, heel en schoon.
-
Blz. 61
Herinrichting Koolbogt
-
Blz. 62
Realiseren de Hoeve Netersel
-
Blz. 63
Uitvoering geven aan de nieuwe verkeersvisie
-
Blz. 64
Uitvoering herinrichting N284
-
Blz. 65
Verbetering/gepland groot onderhoud wegen 2023-2027
-
Blz. 66
Verbreden fietspaden Cartierheide
-
Blz. 67
Vervanging openbare verlichting
-
Blz. 68
Gedrag/Gebruik Infrastructuur
-
Blz. 69
Wat wilden we bereiken?
-
Blz. 70
Energietransitie
-
Blz. 71
Uitvoering geven aan de energietransitie voor verkeer en vervoer
-
Blz. 72
Het stimuleren van verantwoord, veilig en slim gebruik van de infrastructuur en openbare ruimte.
-
Blz. 73
Herinrichten N284
-
Blz. 74
Het uitvoeringsprogramma bij de nieuwe verkeersvisie
-
Blz. 75
Realiseren van schoolzones
-
Blz. 76
Het verbeteren van de bereikbaarheid en leefbaarheid in het ‘daily urban system’ van de regio.
-
Blz. 77
F'kes meerijden (liftzuilen)
-
Blz. 78
Regiobreed inzetten op maatregelen op het gebied van fiets, OV, auto, smart mobility en multimodaliteit/knooppunten
-
Blz. 79
Snelfietsroute Reusel-Eersel-Veldhoven aanleggen tot aan stedelijk gebied
-
Blz. 80
Voortgang realisatie investeringen
-
Blz. 81
Beleidsindicatoren
-
Blz. 82
Verbonden partijen
-
Blz. 83
Wat heeft het beleidsveld gekost?
-
Blz. 84
Economie
-
Blz. 85
Algemeen
-
Blz. 86
Economische ontwikkeling, infrastructuur en Organisatie
-
Blz. 87
Wat wilden we bereiken?
-
Blz. 88
Behoud voorzieningenniveau
-
Blz. 89
Centrum Hapert: Een dorpse huiskamer
-
Blz. 90
Detailhandel De Kempen
-
Blz. 91
Centrum Bladel: The Next Economy
-
Blz. 92
Reduceren m2 detailhandel buiten winkelgebieden
-
Blz. 93
Liquidatie Kempisch Bedrijvenpark
-
Blz. 94
Liquidatie Gemeenschappelijke Regeling KBP en overdracht van de openbare ruimte
-
Blz. 95
Verduurzaming bedrijven
-
Blz. 96
KBP
-
Blz. 97
Vestigingsklimaat en infrastructuur
-
Blz. 98
Bereikbaarheid en Mobiliteit
-
Blz. 99
Talentontwikkeling
-
Blz. 100
Triple helix samenwerking
-
Blz. 101
Vitale en toekomstbestendige Kempische bedrijventerreinenmarkt
-
Blz. 102
Ontwikkeling bedrijventerrein in gemeente Bladel
-
Blz. 103
Energielandschap de Kempen
-
Blz. 104
We zijn en blijven een topregio met een uitstekend internationaal vestigingsklimaat (Bladel- Brabantse Kempen- Brainport).
-
Blz. 105
Promotie / Vrijetijdseconomie
-
Blz. 106
Wat wilden we bereiken?
-
Blz. 107
De Brabantse Kempen is in 2026 een toeristisch en recreatief onderscheidende regio met grote naamsbekendheid in Nederland, België en Duitsland.
-
Blz. 108
Lokale uitvoering vrijetijdseconomie
-
Blz. 109
Uitvoeringsprogramma vrijetijdseconomie (VTE)
-
Blz. 110
Beleidsindicatoren
-
Blz. 111
Verbonden partijen
-
Blz. 112
Wat heeft het beleidsveld gekost?
-
Blz. 113
Onderwijs
-
Blz. 114
Algemeen
-
Blz. 115
Onderwijshuisvesting
-
Blz. 116
Wat wilden we bereiken?
-
Blz. 117
Zorgen voor onderwijshuisvesting in gezonde, veilige en stimulerende gebouwen. We streven ernaar dit zo dicht mogelijk in de eigen leefomgeving van het kind te bieden.
-
Blz. 118
Integraal huisvestingsplan
-
Blz. 119
Onderwijs- en leerlingzaken
-
Blz. 120
Wat wilden we bereiken?
-
Blz. 121
Leerlingenvervoer
-
Blz. 122
Leerplicht
-
Blz. 123
Participatie (o.a. Onderwijs Achterstanden Beleid (OAB), volwasseneneducatie / laaggeletterdheid, en voorschoolse voorzieningen)
-
Blz. 124
Laaggeletterdheid
-
Blz. 125
Voorschoolse voorziening educatie (vve)
-
Blz. 126
Beleidsindicatoren
-
Blz. 127
Verbonden partijen
-
Blz. 128
Wat heeft het beleidsveld gekost?
-
Blz. 129
Sport, cultuur en recreatie
-
Blz. 130
Algemeen
-
Blz. 131
Sport en bewegen
-
Blz. 132
Wat wilden we bereiken?
-
Blz. 133
Het mogelijk maken van een levenlang plezier aan sporten en bewegen in een inclusieve sport- en beweegomgeving, zowel individueel als in verenigingsverband.
-
Blz. 134
Fusie korfbalverenigingen Hapert en Hoogeloon
-
Blz. 135
Herontwikkeling sportpark Casteren
-
Blz. 136
Het stimuleren van burgerinitiatieven gericht op speelvoorzieningen
-
Blz. 137
Uitvoering van het sportakkoord (Kempenbreed)
-
Blz. 138
Vergroten toegankelijkheid bij vervanging van speeltoestellen
-
Blz. 139
Cultuur
-
Blz. 140
Wat wilden we bereiken?
-
Blz. 141
Beschermen van het cultuurhistorische erfgoed van Bladel
-
Blz. 142
Cultuur en Verbinding
-
Blz. 143
Realiseren uitvoeringsprogramma cultuur
-
Blz. 144
Monitoring uitvoeringsprogramma cultuurnota
-
Blz. 145
Ontwikkeling nieuw erfgoedbeleid
-
Blz. 146
Cultuur en participatie
-
Blz. 147
Voortgang realisatie investeringen
-
Blz. 148
Beleidsindicatoren
-
Blz. 149
Verbonden partijen
-
Blz. 150
Wat heeft het beleidsveld gekost?
-
Blz. 151
Sociaal domein
-
Blz. 152
Algemeen
-
Blz. 153
Participatie
-
Blz. 154
Wat wilden we bereiken?
-
Blz. 155
Accommodaties zoals gemeenschapshuizen en steunpunten.
-
Blz. 156
Ontwikkelen nieuw gemeenschapshuis voor Bladel
-
Blz. 157
Algemeen toegankelijke individuele ondersteuning, zoals cliëntondersteuning, maatjesprojecten en maatschappelijk werk.
-
Blz. 158
Doelgroepen Ouderen
-
Blz. 159
Arbeidsparticipatie: Kempenplus & praktijkhuis
-
Blz. 160
Evaluatie Wet Inburgering
-
Blz. 161
Gefaseerde implementatie Garantiebanenproject Bladel
-
Blz. 162
Praktijkhuis Bladel
-
Blz. 163
Vervolg geven aan de evaluatie KempenPlus
-
Blz. 164
Voortzetten en zo nodig bijstellen trainings- en diagnose traject TalentPlus
-
Blz. 165
Voortzetten werkwijze Social Return
-
Blz. 166
Mantelzorg
-
Blz. 167
Voorliggende voorzieningen zoals indicatievrije inloop en dagopvang
-
Blz. 168
We vullen de functie van mantelzorgondersteuner opnieuw in
-
Blz. 169
Wmo
-
Blz. 170
Wat wilden we bereiken?
-
Blz. 171
Aanpak complexe casuïstiek
-
Blz. 172
Maatwerkdienstverlening 18+
-
Blz. 173
Wmo begeleiding
-
Blz. 174
Wmo beschermd wonen
-
Blz. 175
Zorgloket
-
Blz. 176
Sociaal Huis
-
Blz. 177
Inkomensregelingen
-
Blz. 178
Wat wilden we bereiken?
-
Blz. 179
Bijzondere bijstand
-
Blz. 180
Minimabeleid
-
Blz. 181
Schuldhulpverlening
-
Blz. 182
Uitvoering geven aan de geactualiseerde kadernota armoedebestrijding
-
Blz. 183
Jeugd
-
Blz. 184
Wat wilden we bereiken?
-
Blz. 185
Kinderen en jongeren met problemen ontvangen op tijd goede en effectieve jeugdhulp zodat ze veilig, gezond en kansrijk opgroeien
-
Blz. 186
In het meerjarenbeleidskader jeugdhulp in de Kempen 2020-2024 zijn per actielijn activiteiten uitgewerkt om het doel te kunnen bereiken.
-
Blz. 187
Vrijwilligers
-
Blz. 188
Wat wilden we bereiken?
-
Blz. 189
Stimuleren, faciliteren en ondersteunen van vrijwilligersorganisaties en de individuele vrijwilliger om het sociale karakter van Bladel in stand te houden
-
Blz. 190
Uitvoering geven aan het vrijwilligersbeleid 2019+
-
Blz. 191
Voortgang realisatie investeringen
-
Blz. 192
Beleidsindicatoren
-
Blz. 193
Verbonden partijen
-
Blz. 194
Wat heeft het beleidsveld gekost?
-
Blz. 195
Volksgezondheid en milieu
-
Blz. 196
Algemeen
-
Blz. 197
Volksgezondheid
-
Blz. 198
Wat wilden we bereiken?
-
Blz. 199
Bladel Gezond! is kort en krachtig de ambitie van de gemeente Bladel
-
Blz. 200
Het actualiseren van het lokaal gezondheidsbeleid (LGB)
-
Blz. 201
Uitvoeren van het project voor het tegengaan van normalisering (en bespreekbaar maken) van drugsgebruik samen met onze partners
-
Blz. 202
Riolering
-
Blz. 203
Wat wilden we bereiken?
-
Blz. 204
Volledig voorzien in de wettelijke taakstelling voor zorgplicht op het gebied van afvalwater, hemelwater en grondwater, waardoor er geen water in gebouwen of woningen komt. Klimaatadaptatie en burgerparticipatie zijn expliciet onderdeel hiervan.
-
Blz. 205
Invulling van klimaatadaptatie, door betere waterstructuren aan te leggen
-
Blz. 206
Duurzaam grondstoffengebruik/afval
-
Blz. 207
Wat wilden we bereiken?
-
Blz. 208
Zoveel mogelijk afgedankte materialen van een zo goed mogelijke kwaliteit gescheiden inzamelen en daarmee tegelijkertijd de hoeveelheid restafval (nog) verder terugdringen en dat alles tegen zo laag mogelijke kosten.
-
Blz. 209
Een verbeterde milieustraat realiseren
-
Blz. 210
Kwaliteit van de leefomgeving
-
Blz. 211
Wat wilden we bereiken?
-
Blz. 212
Een goed woon- en leefklimaat en een aantrekkelijke, toekomstbestendige omgeving voor onze inwoners.
-
Blz. 213
Beweegvriendelijke omgeving
-
Blz. 214
Uitvoering geven aan het programma Klimaatadaptatie
-
Blz. 215
Uitvoeringsprogramma bomen opstellen
-
Blz. 216
Toetsing wet Natuurbescherming
-
Blz. 217
Voorbereiden invoering Omgevingswet
-
Blz. 218
Klimaat
-
Blz. 219
Wat wilden we bereiken?
-
Blz. 220
Energietransitie - in 2030 49% minder CO2 uitstoten t.o.v. 1990, conform de ambitie van het Nationaal Klimaatakkoord.
-
Blz. 221
Opstellen subsidieverordening 2023-2025
-
Blz. 222
Uitvoering geven aan de Transitievisie Warmte (TVW)
-
Blz. 223
Uitvoeringsprogramma klimaat en energie
-
Blz. 224
Voortgang realisatie investeringen
-
Blz. 225
Beleidsindicatoren
-
Blz. 226
Verbonden partijen
-
Blz. 227
Wat heeft het beleidsveld gekost?
-
Blz. 228
Volkshuisvesting, Ruimtelijke Ordening en Stedelijke vernieuwing
-
Blz. 229
Algemeen
-
Blz. 230
Bebouwd
-
Blz. 231
Wat wilden we bereiken?
-
Blz. 232
Energietransitie
-
Blz. 233
Energietransitie Ondersteuning verduurzaming bedrijventerreinen
-
Blz. 234
Het bereiken en in stand houden van een veilige en gezonde fysieke leefomgeving en een goede omgevingskwaliteit en doelmatig beheren, gebruiken en ontwikkelen van de fysieke leefomgeving ter vervulling van maatschappelijke behoeften.
-
Blz. 235
Nieuwe ontwikkelingen
-
Blz. 236
Voorbereiden invoering Omgevingswet
-
Blz. 237
We actualiseren het bestemmingsplan voor het buitengebied
-
Blz. 238
Woningbouwprogramma
-
Blz. 239
Onbebouwd
-
Blz. 240
Wat wilden we bereiken?
-
Blz. 241
Energietransitie - Landbouw en Natuur
-
Blz. 242
We werken aan de reductie van broeikasgassen.
-
Blz. 243
We verhogen biodiversiteit door systeemherstel in het buitengebied.
-
Blz. 244
Aanpassen landschapsbeleidsplan en landschapsontwikkelplan aan actuele situatie
-
Blz. 245
Realisatie Natuurnetwerk (NNB)
-
Blz. 246
Toetsing wet Natuurbescherming
-
Blz. 247
Uitwerken Groene Long
-
Blz. 248
Verhogen biodiversiteit
-
Blz. 249
Verhogen waterstanden in natuurgebieden
-
Blz. 250
Verminderen stikstofdepositie
-
Blz. 251
Voortgang realisatie investeringen
-
Blz. 252
Beleidsindicatoren
-
Blz. 253
Verbonden partijen
-
Blz. 254
Wat heeft het beleidsveld gekost?
-
Blz. 255
Voorwoord en leeswijzer
-
Blz. 256
Voorwoord
-
Blz. 257
Algemeen
-
Blz. 258
Verantwoording over de uitvoering van het beleid
-
Blz. 259
Positief resultaat jaarrekening
-
Blz. 260
Leeswijzer
-
Blz. 261
Financieel resultaat
-
Blz. 262
Financieel resultaat nader beschouwd
-
Blz. 263
-
-
Blz. 264
Belangrijkste afwijkingen
-
Blz. 265
Resultaatbestemming
-
Blz. 266
Paragrafen
-
Blz. 267
Weerstandsvermogen en risicobeheersing
-
Blz. 268
Beleid voor risicomanagement
-
Blz. 269
Risico-inventarisatie
-
Blz. 270
Financiële indicatie risico-inventarisatie en -kwantificering
-
Blz. 271
Weerstandsvermogen
-
Blz. 272
Kengetal en de signaleringswaarde
-
Blz. 273
Financiële kengetallen
-
Blz. 274
Conclusie houdbare financiële positie
-
Blz. 275
Lokale heffingen
-
Blz. 276
Voorwoord
-
Blz. 277
Algemene uitgangspunten
-
Blz. 278
Ongebonden heffingen
-
Blz. 279
- Onroerende zaakbelastingen
-
Blz. 280
- Toeristenbelasting
-
Blz. 281
Gebonden heffingen
-
Blz. 282
- Bedrijven InvesteringsZone (BIZ) belasting
-
Blz. 283
- Rioolheffing
-
Blz. 284
- Afvalstoffenheffing
-
Blz. 285
- Leges
-
Blz. 286
Leges onderbouwing
-
Blz. 287
Kruissubsidiëring
-
Blz. 288
Gemeentelijk kwijtscheldingsbeleid
-
Blz. 289
Aanslagoplegging gemeentelijke belastingen 2022
-
Blz. 290
Lokale lastendruk
-
Blz. 291
Bedrijfsvoering
-
Blz. 292
Voorwoord
-
Blz. 293
Organisatiebeleid
-
Blz. 294
Verbonden partijen
-
Blz. 295
Financiering
-
Blz. 296
Inleiding
-
Blz. 297
Risicobeheer
-
Blz. 298
- Renterisico's op vlottende schuld (kasgeldlimiet)
-
Blz. 299
- Renterisico's op vaste schuld (renterisiconorm)
-
Blz. 300
- Liquiditeitsrisico's
-
Blz. 301
- Risico's op verstrekte gemeentegaranties
-
Blz. 302
- Debiteurenrisico's
-
Blz. 303
Financieringspositie / Leningenportefeuille
-
Blz. 304
Renteresultaat
-
Blz. 305
Uitzettingen / beleggingen en overig liquiditeitenbeheer
-
Blz. 306
Onderhoud kapitaalgoederen
-
Blz. 307
Onderhoud kapitaalgoederen
-
Blz. 308
Grondbeleid
-
Blz. 309
Inleiding
-
Blz. 310
Grondexploitaties
-
Blz. 311
BBV-verslaggeving regels rondom grondexploitaties
-
Blz. 312
Visie op grondbeleid
-
Blz. 313
Meerjarenprognose grondexploitaties (MPG)
-
Blz. 314
Bouwgrond exploitaties (BIE)
-
Blz. 315
Tussentijdse winsten
-
Blz. 316
Voorziening tekorten grondexploitatie
-
Blz. 317
Algemene reserve grondexploitaties
-
Blz. 318
Gevoeligheidsanalyse
-
Blz. 319
Risicobeheer
-
Blz. 320
Openbaarheidsparagraaf Wet open overheid
-
Blz. 321
Voorwoord
-
Blz. 322
Wat wilden we bereiken?
-
Blz. 323
Verantwoording Woo
-
Blz. 324
Verbonden partijen
-
Blz. 325
Inleiding
-
Blz. 326
Visie op verbonden partijen
-
Blz. 327
Gemeenschappelijke regelingen / Stichtingen
-
Blz. 328
Veiligheidsregio Brabant-Zuidoost
-
Blz. 329
Gezondheidsdienst Brabant-Zuidoost
-
Blz. 330
Metropoolregio Eindhoven
-
Blz. 331
KempenPlus
-
Blz. 332
Kempisch Bedrijvenpark
-
Blz. 333
Samenwerking Kempengemeenten
-
Blz. 334
Omgevingsdienst Zuidoost-Brabant
-
Blz. 335
BIZOB
-
Blz. 336
Stichting Huis van de Brabantse Kempen
-
Blz. 337
Privaatrechtelijke verbondenheden
-
Blz. 338
NV Bank Nederlandse Gemeenten
-
Blz. 339
NV Brabant Water
-
Blz. 340
Cooperatie Bosgroep Zuid-Nederland UA
-
Blz. 341
Corona
-
Blz. 342
Corona
-
Blz. 343
Uitkeringen van het rijk
-
Blz. 344
Uitgaven van de gemeente
-
Blz. 345
Recapitulatie exploitatie Covid-19
-
Blz. 346
Jaarrekening
-
Blz. 347
Balans
-
Blz. 348
Balans per 31 december 2022
-
Blz. 349
Balans activa
-
Blz. 350
Balans passiva
-
Blz. 351
Balansopbouw
-
Blz. 352
Balansopbouw
-
Blz. 353
Grondslagen voor waardering en resultaatbepaling
-
Blz. 354
Grondslagen
-
Blz. 355
Toelichting op de balans per 31 december 2022
-
Blz. 356
Vaste activa
-
Blz. 357
Immateriële vaste activa
-
Blz. 358
Materiële vaste activa
-
Blz. 359
Financiële vaste activa
-
Blz. 360
Vlottende activa
-
Blz. 361
Voorraden
-
Blz. 362
Uitzettingen met een rentetypische looptijd korter dan één jaar
-
Blz. 363
Schatkistbankieren / Drempelbedrag
-
Blz. 364
Liquide middelen
-
Blz. 365
Overlopende activa
-
Blz. 366
Passiva
-
Blz. 367
Vaste passiva
-
Blz. 368
Eigen vermogen
-
Blz. 369
Voorzieningen
-
Blz. 370
Vaste schulden met een looptijd langer dan één jaar
-
Blz. 371
Vlottende passiva
-
Blz. 372
Netto-vlottende schulden met een rentetypische looptijd korter dan één jaar
-
Blz. 373
Overlopende passiva
-
Blz. 374
Aan natuurlijke en rechtspersonen verstrekte borgstellingen of garantstellingen
-
Blz. 375
Emu-saldo
-
Blz. 376
Emu-saldo
-
Blz. 377
Niet in de balans opgenomen rechten en verplichtingen
-
Blz. 378
Niet uit de balans blijkende rechten en verplichtingen
-
Blz. 379
Overzicht van baten en lasten en toelichting
-
Blz. 380
Opbouw baten en lasten
-
Blz. 381
Opbouw baten en lasten
-
Blz. 382
Gerealiseerd resultaat volgend uit het overzicht van baten en lasten
-
Blz. 383
Het gerealiseerd resultaat volgend uit het overzicht van baten en lasten
-
Blz. 384
Toevoegingen en onttrekkingen aan reserves
-
Blz. 385
Mutaties reserves
-
Blz. 386
Toelichting op het overzicht van baten en lasten
-
Blz. 387
Algemeen
-
Blz. 388
Bestuur
-
Blz. 389
Kosten overhead
-
Blz. 390
Algemene dekkingsmiddelen
-
Blz. 391
Veiligheid
-
Blz. 392
Verkeer en vervoer
-
Blz. 393
Economie
-
Blz. 394
Onderwijs
-
Blz. 395
Sport, cultuur en recreatie
-
Blz. 396
Sociaal domein
-
Blz. 397
Volksgezondheid en milieu
-
Blz. 398
VHROSV
-
Blz. 399
Toelichting op investerings- en projectbudgetten
-
Blz. 400
Toelichting op investerings- en projectbudgetten
-
Blz. 401
Toelichting Bestuur en ondersteuning
-
Blz. 402
Toelichting Overhead
-
Blz. 403
Toelichting Veiligheid
-
Blz. 404
Toelichting Verkeer en vervoer
-
Blz. 405
Toelichting Sport, cultuur en recreatie
-
Blz. 406
Toelichting Sociaal domein
-
Blz. 407
Toelichting Volksgezondheid en milieu
-
Blz. 408
Toelichting VHROSV
-
Blz. 409
Overzicht aanwending onvoorzien
-
Blz. 410
Overzicht aanwending onvoorzien
-
Blz. 411
Overzicht van incidentele baten en lasten
-
Blz. 412
Incidentele baten en lasten
-
Blz. 413
Wet normering topinkomens (WNT)
-
Blz. 414
Verantwoordingsinformatie WNT
-
Blz. 415
Overige rapportageverplichtingen op grond de WNT
-
Blz. 416
Begrotingsrechtmatigheid
-
Blz. 417
-
-
Blz. 418
Analyse begrotingsrechtmatigheid / exploitatie
-
Blz. 419
Analyse begrotingsrechtmatigheid / investeringen
-
Blz. 420
Concluderend
-
Blz. 421
Verantwoordingsinformatie specifieke uitkeringen
-
Blz. 422
SiSa
-
Blz. 423
Controleverklaring accountant
-
Blz. 424
Verklaring over de jaarstukken
-
Blz. 425
Bijlagen
-
Blz. 426
1. Overzicht afschrijvingstermijnen
-
Blz. 427
Overzicht afschrijvingstermijnen
-
Blz. 428
2. Overzicht gerealiseerde baten en lasten per taakveld
-
Blz. 429
Overzicht gerealiseerde baten en lasten per beleidsveld
-
Blz. 430
3. Evaluatie startersleningen
-
Blz. 431
Startersleningen
-
Blz. 432
4. Afkortingen
-
Blz. 433
Afkortingen
-
Activiteiten
-
Zoeken
-
Publicatie bijlagen
-
Contact
-
PrivacyStatement
-
Sitemap